HTML

Honda CBF600N

Egy újdonsült motortulaj élményei...

2008.05.01. 21:38 KissG

CBF Majális

Ma hosszú napom volt...

Röviden:
- I. CBF Felvonulás (Részletek: cbf-egyesulet.hu/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php)
- beléptem a CBF Egyesületbe
- eláztam

Bővebben:
Bár az eredeti terveim szerint reggel akartam csatlakozni a csapathoz, de "feltartottak". Végül délben, szikrázó napsütésben kezdtem el húzni a gázt. Úgy tűnik a motoros kollégák sokkal frissebbek voltak, mert csak autósokkal találkoztam, abból viszont millióval. A hetesen a Baracskai lámpáig állt a kocsisor, ami mellett élvezet volt eltűzni!
Végül Veszprémben utolért a végzetem, azaz az eső. A város egyik oldalán zuhé volt, a másikon pedig szikrázó napsütés. Ebben a formában még egész elviselhető az eső, ahogy később kaptam úgy már nem annyira...
Egy kellemes száguldozás után végül fél 4-re érkeztem a Keszthelyi McDonald's-hoz ahol egy halom CBF várt! Jó volt találkozni az ismerős arcokkal!
Megjegyzem nagyon szuper a Balaton parton motorozni! Kellemesen kanyargós út, szép táj, kulturált autósok...
A CBF felvonulás izgalmas volt, az első 5 percben... Na jó, tudom negatív vagyok. Tök jó, ahogy elindul 30 hasonló motor, érezni a feszültséget, mindenki bőgeti a gépet stb. De aztán 60km-t megtenni kb 1 óra alatt elég kiábrándító.
Miután megérkeztünk Balatonfüredre fényképezkettünk, majd szétoszlott a csapat. Én befizettem a tagdíjat, megvettem az emlékpólót (tök jó lett!), majd csatlakoztam a cukrászdába menőkhöz. Út közben aztán olyan élmény ért amit azt hiszem megjegyzek egy időre: a csapat kikerült egy kisvonatot, és mint utolsó a sorban kicsit meghúztam a gázt hogy felzárkózzak. A motor hátulja ebben a pillanatban elindult, és egy "kellemeset" broadsidingolt. Megjegyzem az első para után rájöttem, hogy tényleg kellemes volt, szépen megfogtam, és kell az a kis adrenalin...
Egy cappuccino után kezdődött a nap "fénypontja". Elindultam hazafelé a csöpögő esőben amiből zápor lett, majd zuhatag. Mire Lepsénybe értem már mindenem tiszta víz volt. Rájöttem, hogy felesleges finomkodni, ha gyorsabban jövök legalább hamarabb hazaérek.
Csak Szekszárdon vettem észre, hogy a kabátom a hasamnál vízgyűjtőként funkcionál, átáztatva az összes réteget. Felvettem tehát a frissen szerzett fényvisszaverő mellényemet (ki gondolta volna, hogy eső ellen is jó?), és siettem hazafelé. Út közben a következők jutottak az eszembe:
- írni kéne a blogomba :)
- a motoros bakancsom nem vízálló. Meglepő módon ezt abból gondoltam, hogy vizes lett a lábam. Aztán rájöttem, hogy mégiscsak vízálló, mert az összegyűjtött vizet nem engedte ki! Érdekes úgy váltani, hogy közben olyan érzésed van mintha egy tócsában lépkednél...
- motormosás... Minek az? A bogarak úgyis fejest ugrálnak a lámpámba, az eső pedig úgyis lemossa őket.
- az állandóan bizonyítani akaró autósok pedig... Á mind1!

Lényeg:
Hazaértem!
Eső után jól esik a forró zuhany...
Valaki igazán megmasszírozhatna!

És még valami: ma azt mondták nekem, hogy azzal a stílussal ahogy Én a gépet hajtom nem CBF-et kellett volna vennem. De! Nagyon jó! Kényelmes, gyors és stabil. Még esőben is...
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cbf600.blog.hu/api/trackback/id/tr16450386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása