HTML

Honda CBF600N

Egy újdonsült motortulaj élményei...

2007.10.21. 21:25 KissG

Vettem egy Hondát!

Sziasztok!

A mai nap ismét újabb élmény ért a motorommal kapcsolatban (bővebben később), és úgy döntöttem, hogy ezeket az érzéseket megosztom veletek, de lehet, hogy csak a későbbi önmagammal...

No de menjünk kicsit vissza az időben:
Kb 7 évesen vezettem először nagypapám Java babettáját. Szép kis zöld gép volt, egyszerű és nagyszerű! A kerékpár tekeréséhez képes hatalmas szabadságot nyújtott.

A következő lépés egy nyaraláskor bérelt robogó volt 20 évesen, majd ennek hatására vettem egy tuningolt Gilera Runnert. Piros szín, 70cm3, 120km/h velem, ami 196cm-t és 92 kg-ot jelent. Ettől a géptől kb 2 hónap múlva megszabadított egy *******, hogy törjön le a keze. A rendőrség persze gyorsan dolgozott, pillanatok alatt lezárták az ügyet...

Ismét néhány év, és egy sörözés mellett kitaláltuk egy barátommal, hogy megcsináljuk az A kategóriás jogsit. Safy, én megcsináltam! :)

Végül 2007 tavaszán egy barátommal beszélgettünk róla, hogy jó volna kipróbálni a motorozást. Ekkora már körbe voltam véve motoros ismerősökkel akik szintén hajtottak.
Kis keresgélés után a Csigajogsinál kötöttem ki. Nem kapkodtam el, mert elég sokat melózok, és így (bár minden megvolt elsőre) csak szeptember 20-án kaptam kézbe az eredményt. Honda CBF500-on tanultam, és nagyon megszerettem, így miután szétnéztem egy kicsit a piacon, rájöttem hogy csak egy CBF jöhet szóba. Végül megtaláltam életem párját: Ezüst CBF600N ABS 2005 december, 1500km. Igaz Miskolcon van, de egy és egy negyedmillióért ajándék egy ilyen új és jól felszerelt (bukócső, hátsó doboz, középállvány) gép. Hitelügyintézés, hosszas várakozás , és néhány álmatlan éjszaka után múlt héten mehettem érte.

A tulaj jó fej volt, és nem engedett el a bördzsekimben, és farmerben. Kölcsönkaptam egy Bering felszerelést amit ismét köszönök! Miskolc és Debrecen között kellemetlen oldalszéllel birkóztam, de ez ideális terep volt a gyakorlásra. Másnap Debrecenből hazafelé már kényelmesen húztam neki és próbálgattam mit tud a gép. Egyedül 120 felett volt zavaró, hogy olyan érzésem volt, mintha valaki megpróbálná letépni a fejemről a sisakot. Erre még kell valami megoldás...

Kezdek fáradni, mára ennyi.
Na jó, még néhány kép...



Folytatás következik!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cbf600.blog.hu/api/trackback/id/tr84203230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása