HTML

Honda CBF600N

Egy újdonsült motortulaj élményei...

2007.10.23. 19:30 KissG

Szerviz

Ismét itt! :)

Az előző bejegyzésemben azt ígértem, hogy elmesélem milyen élmény ért ami miatt elindítottam ezt a blogot. Na nem kell semmi extra dologra gondolni, de nem is magyarázom tovább, hanem lássuk a vasárnapi napomat:
Mivel hét közben észrevettem, hogy elég laza a láncom (kilengés kb 5-6 cm), ezért úgy döntöttem, hogy a hétvégét egy honda szervizben kezdem. Reggel felnéztem az internetre, hogy kinézzek egyet, és ha már megkeresgéltem őket gyorsan el is mentettem néhányat. (Honda szerviz a jobb oldali Linkblogban)
Felhívtam néhány szervizt, és rá kellet jönnöm, hogy senki sem dolgozik vasárnap. :( Na jó sokat nem vártam az eltolt hétvége miatt, de gondoltam hátha.
A 7vége másik projektje a zár megerősítése volt, és miután azon sikeresen túlvoltam olyan szakinak éreztem magam aki a motorját is maga szereli! :)
A meló maga persze egyszerűbb volt mint a rákészülés. Csavar lazít, meghúz, módosít, meghúz, módosít, másik oldal, meghúz, lazít, meghúz... Na de komolyan: meglepő, hogy néhány mm mennyit jelent a láncfeszességben.
A siker után persze kénytelen voltam kipróbálni a gépet. Szinte könyörgött érte! :)
A sisakproblémám kiküszöbölésére úgy döntöttem meghúzom a szíjat az államon. Ez olyan jól sikerült, hogy először nem kaptam levegőt, aztán egy kis állítgatás után nagyon stabilan állt a kobakomon. A lánc pedig olyan jól muzsikált, hogy hirtelen felszaladt a kilométeróra 170-ig is... ;)
Remélem nem ez volt az utolsó motorozásom ebben az évben!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cbf600.blog.hu/api/trackback/id/tr23205165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása