HTML

Honda CBF600N

Egy újdonsült motortulaj élményei...

2008.04.26. 22:00 KissG

Hétvégi száguldozás

Kivettem a "munkaszombat" helyett egy szabit, és azt terveztem, hogy ebben az évben ismét fürdök a Balatonban áprilisban. Tegnap estig kiderült, hogy az összes jelentkező visszamondta, ráadásul a Central Europe Rally zárása is ma volt, ezért végül inkább más célpont után néztem.
János barátom még mindig nem hozta fel a motorját (CBR600F) Nagyszénásról, ezért úgy döntöttem leviszem őt. Együtt 200 kg-ot nyomunk, ezért kicsit félve indultam el, de ismét jól teljesített a gép. Kicsit gyakrabban váltogatva 160-ig (Német autópályán! ;)) egyáltalán nem zavaró a plusz tömeg. Egyedül az lepett meg, hogy lámpától való induláskor mintha emelkedni akart volna az eleje.
Egy rövid Kecskeméti pihenő után megérkeztünk az uticélunkra ahol finom ebéd várt. Mint kiderült, nem ez lett a végső cél, hiszen meg kellett látogatnunk a mi Rómeónk kedvesét Kétegyházán. János alig ült rá a gépére máris elkezdte húzni. Alig bírtam követni, az átlag sebességünk olyan 160 körül volt! (Persze ismét a Német autópályán! ;))
Miután volt aki feltérképezte előttem az út minőségét, a forgalom pedig minimális volt  úgy éreztem ideje kipróbálni mit tud a gép. 205 dobozzal nem is olyan rossz! Csak tudnám mit jelent a doboz belsejében a sárga felirat amin a "Max 120km/h" áll!? :)
A száguldozás persze meghozta az eredményét, méghozzá sokkal gyorsabban mint ahogy gondoltam. Kb. 195 km után egyszer csak felvillant a benzin fogyását jelző utálatos kis narancssárga lámpa. Nem akartam hinni neki, és úgy gondoltam 50 km-t még kényelmesen elmegyek vele. Jeleztem az Jánosnak a hiányt, de ugyanúgy húztam tovább. Az egyik pillanatban arra lettem figyelmes, hogy a fordulatszám elkezd esni. Gyorsan kapcsoltam, kuplung be, majd figyeltem hogy hol álljak le. Gurulás közben feltűnt egy benzinkutat jelző tábla, azonban nem láttam az alján a távolságot jelző számot. Közelebb gurulva rájöttem, hogy szerencsém van, mert a tábla alján egy 1-es állt. Nem sokkal később pedig én álltam az 1-es mellett... Pont 1 km-re a benzinkúttól! Bukó le, kabát kigombol, és indult a rollerezés. Csak magamat tudom ismételni: szerencsém volt, ez egy viszonylag kellemes tanulópénz volt!
A gyári adatok szerint a benzintank 19l-es, azonban nekem még üres tankba sem sikerült 18,5l-nél többet tankolnom.
Miután visszahuppantam a nyeregbe magamban megállapítottam, hogy benzinnel jobban megy a gép... ;)
Egy Kecskeméti Non-stop hambizás után (ez itt a reklám helye) már viszonylag nyugodtan telt az utunk. Egyedül egy érdekességet tudtam meg a gépről: kb 80-ig jobban gyorsul mint a CBR600! Többször is kipróbáltuk melyikőnk a jobb, de a CBF nyomatéka mindig meggyőző volt! :)
Várom a következő csapatást, bár inkább valami izgalmas kanyargós terepre mennék!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cbf600.blog.hu/api/trackback/id/tr33450540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása