HTML

Honda CBF600N

Egy újdonsült motortulaj élményei...

2008.01.13. 21:29 KissG

Egy kis téli motorozás

Tegnap Debrecenben voltam, és napközben 10 fokot mutatott az autó hőmérője. Ha ez nem lett volna elég az egyik lámpánál mellém gurult egy motor. Éreztem, hogy itt az ideje megmozgatni kicsit a gépet! :)
Ma délután leporoltam a sisakom, kitoltam a szépségem az udvarra, és izgatottan próbáltam beindítani. Kb. 10mp-es indítózás után rájöttem, hogy nem lesz ez ennyire egyszerű.
Nem fárasztok senkit a részletekkel, a lényeg hogy kb. a huszadik próbálkozásra sikerült. Tanulság és segítség hidegben történő motorindításhoz:
- a szívatót teljesen húzzuk ki
- ne használjunk gázt
- ha nem megy elsőre várjuk ki a 10mp-eket az egyes próbálkozások között.
- ha beindult a gép ne húzogassuk a gázkart, hanem engedjük egy kicsit melegedni, és a fordulatot a szívatóval szabályozzuk
Ha van valakinek vannak további 5letei, vagy esetleg más tapasztalata kíváncsian várom a véleményét!

Mivel az utak csak részben szárazak, és nincs nagy tapasztalatom (és ruhám sincsen) csak óvatosan húzogattam a gázkart, de hatalmas élmény volt! Már nagyon hiányzott!

Lassan eljutottam oda is, hogy egy normális sisakot (bocsi Grex), és ruhát vegyek, ha megvan jelentkezem!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cbf600.blog.hu/api/trackback/id/tr95296123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom 2008.01.16. 15:03:04

Hello Gergo!

En is uj motoros vagyok,es majdnem ezt a paripat valasztottam.
De meglattam egy Yamaha XJR400-ast,es elvesztem. :-)
Sok sikert,es jo motorozast

Tamas
(London)
süti beállítások módosítása