HTML

Honda CBF600N

Egy újdonsült motortulaj élményei...

2008.04.21. 22:00 KissG

Egy kellemes este

A bátyám esküvője révén megismertem egy lányt. Brazil szülők gyermekeként Hamburgban él, és rádiós műsorvezetőként dolgozik. Lehet valaki ennél izgalmasabb?
Egy közösen átbulizott éjszaka, 4 óra alvás, és a Debrecen-Hortobágy-Poroszló "turista útvonal" megtekintése után még volt energiánk motorozni egyet. Gondoltam megmutatom neki kicsit a várost, ezért az Andrássy úton kezdtünk, majd az Alagútban való "visszhang-figyelés" után az Alkotás út és a Citadella következett. A rövid séta alatt a látvány ismét lenyűgöző volt.
A következő kívánság egy Duna melletti adrenalin növelés volt, ezért felmentünk az Árpád hídig, majd a pesti rakparton vissza. Azt hiszem ennél nem lehet közelebb motorozni a vízhez. Mivel minden kihalt volt, a Parlament előtt kövér gázzal élveztem a széles utat... Amikor megfogott az első lámpa, megkérdeztem, hogy elég volt-e az adrenalinból, mire a válasz: Nagyon szuper volt, de jöhet még! Ennyit sohasem gyorsultam azelőtt az Andrássy úton...
Se előtte se azóta nem volt olyan utasom akivel ennyire az egymásra hangolódtunk volna. Kár, hogy nem szeretem a távkapcsolatokat. Így ismét várom a nagy Ő-t aki esetleg még mögém is hajlandó felülni!

https://www.youtube.com/watch?v=lKfl15c-Kh0

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cbf600.blog.hu/api/trackback/id/tr46450599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása