HTML

Honda CBF600N

Egy újdonsült motortulaj élményei...

2008.02.25. 21:24 KissG

Elkezdődött...

Végre elkezdődött a motoros szezon!

Vasárnap reggel (egy kellemes ottalvós, borozgatós, házibuli után) arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. Egy nemrég megismert motoros haverom hívott: - Bocs, hogy későn szólok, de most indulunk túrázni, fél óra múlva a...
Abban az állapotban, és távol a mocitól le kellett mondanom, de gyorsan ráébredtem, hogy mennyire jó idő van, tehát motoroznom kell. Mit kell? Kötelező!
Hazajöttem, átöltözés, és rohanás le. Már a motoron ültem amikor rájöttem, hogy legalább letörölgethettem volna, mert a vékony poron csillogó napfénytől semmit nem láttam a műszerfalon. De kit érdekel, azért vettem naked bikeot, hogy a testemmel érezzem a sebességet! :)
Rád irányába indultam, mert még nyáron otthagytam a papucsomat, és ez kiváló indok volt egy haverom meglátogatására. A kiürült (kiürül = mindenki lehagytam) 2/A-n végre húzhattam egy kövér gázt, hogy kipróbáljam az új sisakom (Schubert Concept). 180-nál is teljesen korrekt, megérte az árát!
Miután hozzászoktam a géphez eszembe jutott, hogy ki kellene próbálnom a télen tanultakat: https://youtube.com/watch?v=C848R9xWrjc&feature=related
Rájöttem, hogy ez tök egyszerű és működik!
Délután egy gixeres barátommal és hátul a barátnőjével leugrottunk a Velencei tóhoz. Jó volt, hogy ketten jöttek, mert így visszafogta magát és tudtam követni. Viszont tovább gyakoroltam a döntögetést. Még néhány száz km, és egész jól fog menni! :)

Végül a Velencei tónál készült kép:

Nem tökéletes, de ennyit tud a telefonom... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cbf600.blog.hu/api/trackback/id/tr37353001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása